1980-1984 SPŠF, Filmová a televizní technika
1987-1993 STU, Elektrotechnická fakulta, Katedra rádioelektroniky
1993-2003 ESPE STUDIO, strih na lineárnom obrazovom systéme, zvuková mixáž na zvukovom postprodukčnom pracovisku
1996-1997 člen Slovenskej sekcie AES (Audio Engineering Society)
2012 habilitácia v odbore 2.2.5 Filmové umenie a multimédia v študijnom programe Strihová a zvuková skladba
Odborná špecializácia:
TV a filmový strih
Supervízor filmovej post produkcie
Tvorba špeciálnych kompozícií v oblasti audiovízie
Návrhy technológie post produkčných televíznych a zvukových pracovísk
Projektovanie multimediálnych divadelných predstavení
Zabezpečenie logistiky pri audiovizuálnej výrobe – ART FILM 2005, 2006, 2007,
Organizačné zabezpečenie workshopu pre študentov zameraného na realizáciu festivalového denného televízneho vysielania.
2003 pedagóg na AU Banská Bystrica
2011 pedagóg na VŠMU Bratislava
Odborná prax:
1984 – 1987 Slovenská filmová tvorba, asistent kamery
1989 – 1996 VŠMU – technik audiovizuálnej techniky
1991 Koncepčný návrh a realizácia školského obrazového a zvukového štúdia VŠMU
1993 – 2003 ESPE STUDIO, strih na lineárnom obrazovom systéme, zvuková mixáž na zvukovom post produkčnom pracovisku
1993 – 2011 EN STUDIO, majiteľ - výrobná činnosť v oblasti audiovízie
1996 – 2011 TV Markíza – strih, práca na lineárnych a nelineárnych strihových systémoch
2003 – súčasnosť AU Banská Bystrica – pedagogická činnosť – Televízna technika
2003 Návrh a realizácia post produkčného strihového systému pre spoločnosť FORZA PH, spol. s r.o.
2007 Návrh multimediálneho projekčného systému do folklórneho programu ”Obrázky zo Slovenska”, SĽUK
2009 Štúdia technologického riešenia v akustickej, zvukovej a multimediálnej oblasti Fakulty dramatických umení Akadémie umení v Banskej Bystrici
2011 – súčasnosť Filmová a televízna fakulta Vysokej školy múzických umení v Bratislave
2012 – súčasnosť Good Point s.r. o., majiteľ - výrobná činnosť v oblasti audiovízie
2013 Štúdia technologického riešenia pre celoplošné digitálne vysielanie televíznej programovej služby Madam TV spoločnosti Madam Art.
2017 Návrh technologického riešenia postprodukčného systému FTF VŠMU a jeho následná realizácia.
Projekty z posledného obdobia: farebné korekcie
2013 Chlapi neplačú, televízny seriál, dĺžka : 4 x 50min., TV Markíza, farebné korekcie
2013 Búrlivé víno 1. séria, rodinný denný seriál, dĺžka : 109 x 50min., TV Markíza, farebné korekcie
2013 Búrlivé víno 2. séria, rodinný denný seriál, dĺžka : 94 x 50min., TV Markíza, farebné korekcie
2014 Povstanie, Slovensko 1939-1945, dokumentárny film, Dĺžka : 76 min., RTVS, farebné korekcie
2014 Búrlivé víno 3. séria, rodinný denný seriál, dĺžka : 86 x 52min., TV Markíza, farebné korekcie
2014 Búrlivé víno 4. séria, rodinný denný seriál, dĺžka : 68 x 52min., TV Markíza, farebné korekcie
2015 Leni, dráma, dĺžka : 90min., RTVS, farebné korekcie
2015 Búrlivé víno 5. séria, rodinný denný seriál, dĺžka : 91 x 52min., TV Markíza, farebné korekcie
2015 Búrlivé víno 6. séria, rodinný denný seriál, dĺžka : 58 x 52min., TV Markíza, farebné korekcie
2016 Búrlivé víno 7. séria, rodinný denný seriál, dĺžka : 81 x 52min., TV Markíza, farebné korekcie
2016 Búrlivé víno 8. séria, rodinný denný seriál, dĺžka : 58 x 52min., TV Markíza, farebné korekcie
2017 Búrlivé víno 9. séria, rodinný denný seriál, dĺžka : 61 x 52min., TV Markíza, farebné korekcie
Projekty z posledného obdobia: strihová skladba
2013 V tieni pod Hindukúšom, dokumentárny film, réžia: Lukáš Roganský, Anton Szomolányi, Kamera: Anton Szomolányi, dĺžka : 30min.
2015 Okinawa-Slovensko, cesta karate, Dokumentárny film, réžia a kamera: Anton Szomolányi, dĺžka : 56min., IDEAS film spol. s.r.o., strihová skladba a farebné korekcie