IVGC je dvojdňová medzinárodná konferencia organizovaná Ateliérom vizuálnych efektov a herného dizajnu Filmovej a televíznej fakulty VŠMU v Bratislave každoročne v apríli. Trvá dva dni, pričom prvý deň patrí prezentáciám študentom a druhý deň predstavuje najnovšie myšlienky a trendy z pohľadu profesionálov. Prebieha súčasne prezenčným aj dištančným stretnutím študentov prostredníctvom videokonferenčného prepojenia programom MS Teams.

2. deň: Profesionáli prezentujúci svoje témy

1. Tobias Frühmorgen. Filmár, výskumník a filmový lektor. Nemecko/Portugalsko
    Machine Acts – spoločné písanie scenára s GPT-4. (Machine Acts – Collaborative Screenplay Writing with GPT-4.)

2. Víctor Manuel Navarro Remesal. Profesor filozofie na Tecnocampus, Universitat Pompeu Fabra, Mataró, Barcelona, Španielsko.
    Videohry ako animácia: Koncepčné prístupy k animácii. (Video Games as Animation: Conceptual Approaches to the Animatic.)

3. Wilson Rodrigues De Almeida Pedagóg univerzity Lusófona, Lisabon, Portugalsko.
    Out of Line – proces návrhu puzzle. (Out of Line - Puzzle Design Process.)

4. Nikoleta Wood. VFX koordinátorka v Londýne. Anglicko.
    Ekonomika VFX: Od konceptu po dodávku. (The Economics of VFX: From Concept to Delivery.)

5. Pieter Van Houte. Digitálny tvorca, supervízor a tvorca vizuálnych efektov. Belgicko/Kanada.
    Po 28 rokoch. Prehľad profesionálneho rastu. od tradičných animačných štúdií po vizuálne efekty a o tom, čo sa práve deje v tejto oblasti s decentralizovanejšou prácou a potenciálnymi prerušeniami AI. (28 years later. Overview of Career, from Traditional Animation Studios to Visual Effects and What is Happening Right Now in the Field with More Decentralised Work and the Potential Disruptions of AI.)

6. WORKSHOP - Pieter Van Houte, Belgicko/Kanada, Nikoleta Wood (Anglicko), Michal Šabík, Slovensko.
    Prehľad profesionálneho rastu od tradičných animačných štúdií po vizuálne efekty a o tom, čo sa práve deje v tejto oblasti s decentralizovanejšou prácou a potenciálnymi prerušeniami AI. (28 years later. Overview of Career, from Traditional Animation Studios to Visual Effects and What is Happening Right Now in the Field with More Decentralised Work and the Potential Disruptions of AI.)

IVGC 2024

2024 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava SK verzia
2024 International Conference VFX and GD Bratislava EN version
2024 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava - Deň 2 SK verzia
2024 International Conference VFX and GD Bratislava - Day 2 EN version

IVGC 2023

2023 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava SK verzia
2023 International Conference VFX and GD Bratislava EN version

IVGC 2022

2022 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava SK verzia
2022 International Conference VFX and GD Bratislava EN version

2022 1.deň Medzinárodnej konferencia VFX a HD Bratislava SK verzia
2022 1st day of the International Conference VFX and GD Bratislava EN version

2022 2.deň Mezinárodnej konferencie VFX a HD Bratislava SK verzia
2022 2nd day of the International Conference VFX and GD Bratislava EN version

IVGC 2021

2021 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava SK verzia
2021 International Conference VFX and GD Bratislava EN version

2021 1.deň Medzinárodnej konferencia VFX a HD Bratislava SK verzia
2021 1st day of the International Conference VFX and GD Bratislava EN version

2021 2.deň Mezinárodnej konferencie VFX a HD Bratislava SK verzia
2021 2nd day of the International Conference VFX and GD Bratislava EN version

ZBORNíKY

Zborník IVGC 2023    Zborník IVGC 2022    Zborník IVGC 2021    Zborník IVGC 2019