IVGC je dvojdňová medzinárodná konferencia organizovaná Ateliérom vizuálnych efektov a herného dizajnu Filmovej a televíznej fakulty VŠMU v Bratislave každoročne v apríli. Trvá dva dni, pričom prvý deň patrí prezentáciám študentom a druhý deň predstavuje najnovšie myšlienky a trendy z pohľadu profesionálov. Prebieha súčasne prezenčným aj dištančným stretnutím študentov prostredníctvom videokonferenčného prepojenia programom MS Teams.
2. deň: Profesionáli prezentujúci svoje témy
1. Tobias Frühmorgen. Filmár, výskumník a filmový lektor. Nemecko/Portugalsko
Machine Acts – spoločné písanie scenára s GPT-4. (Machine Acts – Collaborative Screenplay Writing with GPT-4.)
2. Víctor Manuel Navarro Remesal. Profesor filozofie na Tecnocampus, Universitat Pompeu Fabra, Mataró, Barcelona, Španielsko.
Videohry ako animácia: Koncepčné prístupy k animácii. (Video Games as Animation: Conceptual Approaches to the Animatic.)
3. Wilson Rodrigues De Almeida Pedagóg univerzity Lusófona, Lisabon, Portugalsko.
Out of Line – proces návrhu puzzle. (Out of Line - Puzzle Design Process.)
4. Nikoleta Wood. VFX koordinátorka v Londýne. Anglicko.
Ekonomika VFX: Od konceptu po dodávku. (The Economics of VFX: From Concept to Delivery.)
5. Pieter Van Houte. Digitálny tvorca, supervízor a tvorca vizuálnych efektov. Belgicko/Kanada.
Po 28 rokoch. Prehľad profesionálneho rastu. od tradičných animačných štúdií po vizuálne efekty a o tom, čo sa práve deje v tejto oblasti s decentralizovanejšou prácou a potenciálnymi prerušeniami AI. (28 years later. Overview of Career, from Traditional Animation Studios to Visual Effects and What is Happening Right Now in the Field with More Decentralised Work and the Potential Disruptions of AI.)
6. WORKSHOP - Pieter Van Houte, Belgicko/Kanada, Nikoleta Wood (Anglicko), Michal Šabík, Slovensko.
Prehľad profesionálneho rastu od tradičných animačných štúdií po vizuálne efekty a o tom, čo sa práve deje v tejto oblasti s decentralizovanejšou prácou a potenciálnymi prerušeniami AI. (28 years later. Overview of Career, from Traditional Animation Studios to Visual Effects and What is Happening Right Now in the Field with More Decentralised Work and the Potential Disruptions of AI.)
IVGC 2024
2024 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava SK verzia 2024 International Conference VFX and GD Bratislava EN version 2024 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava - Deň 2 SK verzia 2024 International Conference VFX and GD Bratislava - Day 2 EN version
IVGC 2023
2023 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava SK verzia 2023 International Conference VFX and GD Bratislava EN version
IVGC 2022
2022 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava SK verzia 2022 International Conference VFX and GD Bratislava EN version 2022 1.deň Medzinárodnej konferencia VFX a HD Bratislava SK verzia 2022 1st day of the International Conference VFX and GD Bratislava EN version 2022 2.deň Mezinárodnej konferencie VFX a HD Bratislava SK verzia 2022 2nd day of the International Conference VFX and GD Bratislava EN version
IVGC 2021
2021 Medzinárodná konferencia VFX and HD Bratislava SK verzia 2021 International Conference VFX and GD Bratislava EN version 2021 1.deň Medzinárodnej konferencia VFX a HD Bratislava SK verzia 2021 1st day of the International Conference VFX and GD Bratislava EN version 2021 2.deň Mezinárodnej konferencie VFX a HD Bratislava SK verzia 2021 2nd day of the International Conference VFX and GD Bratislava EN version
ZBORNíKY
Zborník IVGC 2023 Zborník IVGC 2022 Zborník IVGC 2021 Zborník IVGC 2019